-KUI PALJU MÜÜGIKOHT MAKSAB JA KUI SUUR SEE ON? MITU PÄEVA KUULUB MÜÜGIPERIOODI SISSE?

Tavajuhul võtab klient alustuseks meie juures müügikoha kaheks kuni neljaks nädalaks- nii tuleb hind soodsam.

Saadaval mitmes suuruses MÜÜGIKOHAD: riiulid ja stanged, kahe, kolme ja viie riiuliga miniboksid, mitmesugused müügikastid, alused vitriinis, ühe eseme müügikohad. Müügikohtade rendihinnad siin: HINNAKIRI.

Ehete või kallimate asjade müüjatele pakume aluseid klaasvitriinis, kohti seinal või vaateaknal.

Kellel on müüki tuua vaid üks kallis/moodne hooajakaup või muu ostjatele suurt huvi pakkuv ese, pakume võimalust rentida 1 eseme koht otse kassa ees.

Erandjuhul (eriti hästi müüv kaup suuremas koguses) pakume võimalust sõlmida protsendimüügi leping. Protsendimüügi kaupa valime hoolega- Kirbukal on õigus asja müügilevõtmisest keelduda kui see ei tundu atraktiivne ja kasumlik. Vaata täpsemaid tingimusi siit.

Ostame väga valikuliselt kaupa ka kohe välja kokkuleppehinnaga- selleks too asjad kohale ja teeme hinnapakkumise! Hinnapakkumise koostamine on tasuline juhul kui pakkumine ei lõpe ostu- müügilepingu sõlmimisega. Soovime osta vaid eriti kvaliteetseid ja tuntud brändidehooajalisi moodsaid tooteid. Tavajuhul pakume väljaostuhinnaks kolmandiku kiirmüügihinnast. Palume mitte tuua moestläinud, määrdunud, katkiseid ja kulunud asju! Vaata täpsemaid tingimusi siit.

Nädalase müügiperioodi sisse kuulub Magistrali Kirbukas 7 müügipäeva. Kui müügipäevade sisse satub mõni päev, kus kauplus on suletud (25.12.; 01.01. või erakorraliselt suletud muu päev), pikeneb müügiperiood selle päeva võrra.
Müügiperioodi esimeseks päevaks on päev, millal asjad kohale tuuakse ja välja pannakse- seega kõige kasulikum on kaup välja panna kohe hommikul kaupluse avamisajal (nii on asjad kõige kauem müügis). Müümata asjad tuleb viia ära hiljemalt müügiperioodi viimasele päevale järgneva päeva lõunaks (kui tulete hiljem, lisandub iga lisapäeva eest päevatasu).

-KUS ME ASUME JA KUIDAS KOHALE TULLA?

Magistrali Kirbukas asub Magistrali Kaubanduskeskuses 0 korrusel eskalaatori taga Mustamäel Sõpruse pst.201 Tallinn.

Magistrali Keskus on Mustamäe üks suuremaid kaubanduskeskuseid paljude poodide, teenindus- ja toitlustuskohtadega. Magistrali Keskus asub Tammsaare ja Sõpruse Puiestee ristmiku vahetus läheduses väga käidavas kohas- läheduses asuvad muuhulgas suur elurajoon, mitmed õppeasutused ning Põhja-Eesti Regionaalhaigla.  Tänu suurepärasele ühistranspordiühendusele saab otse kohale kõigist linnaosadest, isegi Lasnamäelt ja Koplist. Keskuse ees Lepistiku peatuses peatuvad trollid nr. 3, 4 ja 9, bussid nr. 11, 13, 20, 24, 28, 37, maakonnaliinid 107 ja 238.

Kliente käib kaupluses väga palju, vähemalt 3000 inimest iga päev.

Autoga tulijad saavad parkida maja ees, kõrval või katuseparklas. Ära unusta parkimiskella, 2 tundi on tasuta!

-KUIDAS ASJU MÜÜGILE TUUA?

* paned kodus kokku asjad mida sa ei vaja (riided, aksessuaarid, jalanõud, raamatud, nõud, lastetarbed, tehnika jne.) ja vaatad need kriitilise pilguga üle- kas neile võiks leiduda ostja
* mõtled välja hinnad ja kinnitad hinnasildid, neid võid teha nii nagu ise soovid aga võid ka välja printida siit meie kodulehelt (riietel soovitame kasutada siiski papist lõigatud hinnasilte ja tugevamat nööri- siis ei tule hinnad riiete proovimisel küljest, muudel asjadel võib kasutada kleepse, riietel on kleepsudest parim aknateip). Kui ese on katki või määrdunud, siis lisa ka see info hinnasildile- et ostja teaks, mida ta täpselt ostab
* koostad nimekirja oma asjadest koos hindadega (lisada võid soovi korral ka toote valmistanud firma nime, värvi, suuruse või muu info, mis aitaks leida eseme omaniku kui hinnasilt peaks poes siiski küljest tulema)
* broneerid koha tel. 58583488 (Magistrali Kirbukas)
ja sulle öeldakse kliendinumber, mille lisad hinnasiltidele (kui oled varem müünud meie Magistrali Kirbukas või meie hetkeks suletud Jannseni Kirbukas või Viru Kirbukas, saad kasutada sama kliendinumbrit ja samu silte eelmisel korral müümata jäänud asjadel).
* tuled kokkulepitud ajal kauplusesse, saad meilt riidepuud (võid võtta kaasa ka enda omad kui soovid need hiljem poele jätta) ja paned kauba välja oma müügikoha sisse (müügikoha ülemisest servast võivad asjad välja ulatuda kuni 30 cm ja eest kuni 10 cm, külgedele ja servadele asju riputada ei tohi) kujundades koha nii nagu ise soovid- võid lisada ka oma müügikohale igasugust infot müügisoleva kauba kohta (müügikohta augustada, täis kirjutada, liimiga rikkuda või muul moel kahjustada ei tohi vastasel juhul esitatakse sulle arve kahjustuste tekitamise eest)
* vormistame lepingu ja maksad ettemaksuna müügikoha tasu, Magistralis on mitu pangaautomaati ja maksta saab ka kaardiga
* lähed koju ja tuled lepingus märgitud ajal rahale ning müümata kaubale järele. Kui sa ei saa sellel päeval tulla, siis on sul alati võimalus müügiperioodi pikendada- helista ja anna sellest meile teada. Saad pikendada ka ainult 1 päeva kaupa (vt. hinnakiri).
Kui sa ei taha kodus asju ette valmistada- siis saad seda teha ka kaupluses (kauplusest saab osta ka hinnasilte).
Müük läheb paremini kui käid vahetevahel oma müügiboksi kujundamas ja vajadusel hindu muutmas. Ära pane müügikohta liiga täis. Sinu asjad ei tohiks maha kukkuda ega ka teistele müügikohtadele vajuda- kui tood asju rohkem kui sinu müügikohale ära mahub on Kirbukal õigus küsida lisakohtade tasu.

Tutvu ka teiste müügibokside hinnatasemega, siis oskad enda asjadele konkurentsivõimelised hinnad panna! Kui hindad oma asjad liiga kõrgelt võib juhtuda, et ei osteta ühtegi asja :-(

*kui oled asjad müügiperioodi lõppedes ära viinud, pole vaja müümata asjadel silte küljest võtta, sest samade siltidega saad müüa ka järgmisel korral meie kirbukas.

- KAS ASJADE OMANIK PEAB ISE OMA MÜÜGIKOHAL ASJU MÜÜMA?

OSTJAD TASUVAD KASSASSE JA SINU MÜÜDUD KAUBA HINNASILDID PANNAKSE SINU SILDIKARPI! MEILT SAAD RENTIDA PLASTIKUST TURVAELEMENDID VÕI OSTA TURVAKLEEPSUD!
SA EI PEA OMA MÜÜGIKOHA KÕRVAL SEISMA KUI OLED VALMIS VÕTMA RISKI, ET MÕNI SINU ASI KAOB VÕI LÄHEB KATKI.

Kui sa soovid, võid tulla siia igal ajal, suhelda ostjatega ja oma kaupa oma müügikoha juures soovitada. Ostude eest tasumine käib kassa kaudu nagu kaupluses ikka. Kui määrad soodustuse, anna sellest kindlasti ka kassasse teada!

Kui sul on veel kaupa, mida soovid müügile tuua, võid seda müügiperioodi jooksul alati juurde tuua (juurdetoodud asjad tuleb kindlasti ka hinnasildistada ja lisada asjade nimekirjale juurde).
Kui soovid müügiloleva kauba hindu muuta, siis ka see on võimalik- näiteks võid viimasel müüginädalal teha sooduskampaania KÕIK -50%! Küsi kassast vajadusel oma soodusmüügi sildi jaoks paberit, vildikat ja kleeplinti! Informeeri allahindlusest kindlasti ka kaupluse esindajat kassas.
Kui soovid, et ostjad saaksid sinu kaupade hindades tingida, siis anna sellest kaupluses müüjale teada- me helistame sulle kui keegi ostjatest teeb mõnele asjale omapoolse hinnapakkumise.

Kui soovid peale müügiperioodi lõppu müügiaega pikendada samas müügiboksis, siis anna sellest meile aegsasti (3 päeva enne müügiperioodi lõppu) teada.
Kui soovid järelejäänud müümata esemed annetada või müüa kokkuleppehinnaga poele, siis ka see on võimalik. Pakume kolmandiku kiirmüügihinnast suurt nõudlust omavate asjade eest.

Kauplusele annetatud asjad realiseerib või annetab kauplus oma äranägemise järgi.

-KUIDAS MAKSTAKSE RAHA MÜÜDUD ASJADE EEST?

Kauplus peab müüdud asjade kohta arvestust iga kliendi kaupa eraldi. Müügiperioodi lõpuks arvutatakse kõigi müüdud kaupade eest summa kokku ja makstakse sulle kaupluses kohapeal sularahas või tehakse ülekanne. Kui sa ei soovi ise müügiperioodi lõpus kohale tulla ja jätad müümata esemed kauplusele, anna sellest teada- teeme sulle ülekande müüdud asjade eest.
Nädalavahetusel sularaha väljamakseid tavajuhul ei tehta- müügiperioodi lõpetajatele tehakse müüdud kauba eest pangaülekanne.
Koos rahaga väljastatakse sulle ka müüdud kaupadelt võetud sinu poolt tehtud hinnasildid- nende alusel saad arvestust pidada, mis on müüdud ja mitu asja veel müümata. Kui võtad müügikoha näiteks sõbrannaga kahepeale, saad hinnasiltide alusel teada kelle asju ja millise summa eest on müüdud.
Kauplus ei pea nimekirja müüdud asjadest.
Kui rentnik ei ole tulnud oma rahale järele kolme kuu jooksul ja pole teatanud ka oma pangaandmeid, loetakse kaupluse kohustus raha välja maksta lõppenuks.

-MIDA KIRJUTADA HINNASILDILE?

1. Kliendinumber (telefoni teel kohta broneerides saad endale kliendinumbri. Selle märgid hinnasildile- kindlasti lisa numbri ette B, mis tähistab boksimüüki). Kliendinumber ja müügikoha number on erinevad (kliendinumbri kasutamine hinnasiltidel võimaldab kliendil müügiperioodi lõpus oma müügikohta vajadusel muuta ja annab võimaluse ka hiljem samade hinnasiltidega jälle müüma tulla (silte ei pea vahetama).
2. Toote müügihind (selle summa saad müüdud asja eest kätte kuid poele tuleb müügisummast tasuda müügiprotsent).
3. Info toote võimaliku vea kohta (kui näiteks pluusis on auk, siis pane see kirja- klient ostab vigase toote teades sellest, vastasel juhul võib ta hiljem sulle pretensiooni esitada.
4. Toote kirjeldus (see välistab, et toode müüakse teise toote hinnasildiga juhul kui sildid peaksid küljest tulema ja vahetusse minema).
5. Järjekorranumber tootele oma nimekirjast (siis saad pidada täpset arvestust, mis müüdud on- anname peale müügiperioodi lõppu müüdud asjade hinnasildid sulle tagasi).

Kui tood asjad müügile järgmisel korral, ei pea sa panema uusi hinnasilte juba müügisolnud asjadele! Meie poes on igal kliendil oma isiklik kliendinumber mida saab kasutada korduvalt!

Hinnasildi näidis.

B1370 Hind 5 EUR
Laste valge jope suurus 86
Tasku katki
nr.1

Kui soovid, saad ise oma hinnasildid kodus välja printida. Selleks ava siit excel fail ja toimi järgmiselt:
-lae kõigepealt fail alla oma arvutisse ja salvesta (ära püüa täita faili otse veebilehel- selleks puudub juurdepääs);
-lisa Tooteregistri lehele paremale ülaosasse kollasesse kasti oma kliendinumber ehk lepingu number mille said kauplusest (kliendinumber on personaalne ja seda kasutad ainult sina, saad ka tulevikus sama numbriga asju müügile tuua);
-koosta nimekiri toodetest koos lisainfo ning hindadega (hinna lahtrisse märgi ainult number, EUR lisandub automaatselt, ära jäta hinna lahtrit tühjaks muidu tuleb sinna hinnasiltide väljaprindis null);
-Tooteregister ja Hinnasildid on ette valmistatud 100-le tootele, kui sul on rohkem asju, palun lisa puuduvad read ja hinnasildid ise juurde (hinnasiltide lisamisel tuleb kopeerida toote number, tooteinfo ja hind vastavalt Tooteregistri realt);
-salvesta fail, siis saad sama nimekirja kasutada ka järgmisel korral kui tood oma asju müügile;
-prindi tooteregister välja ja too kaasa Kirbukasse, lisame selle sinu Müügikoha rendilepingule;
-prindi hinnasildid välja (hinnasiltide leht on seadistatud A4 horisontaalasendis lehele kuid palun vaata enne printimist eelvaadet- erinevate seadmetega võib olla vajalik seadistuste muutmine), soovitame kasutada paksemat paberit, et sildid katki ei läheks;
-lõika hinnasildid välja ja kinnita oma toodetele (võid kasutada klammerdajat, lõnga või nööri koos nõelaga, augustada sildid ja kinnitada nööriga, kleepida sildid kleepsule, printida välja kleepsupaberile vms.).

KAUPLUSES NIMEKIRJA JA SILTE VÄLJA PRINTIDA EI SAA TAVAJUHUL KUNA KÕIK MÜÜJAD EI OSKA KAHJUKS ARVUTIT KASUTADA. VÄLJAPRINT NING KOOPIATE TEGEMINE ON TASULISED.

KODULEHELT ALLALAETAVATE SILTIDE KASUTAMINE EI OLE KOHUSTUSLIK- VÕID SILDID TEHA KA OMA ÄRANÄGEMISE JÄRGI OMA ARVUTIFAILIS VÕI NÄITEKS PAPITÜKIKESTELE JA KÄSITSI. NIMEKIRJA KOOSTAMINE ARVUTIS EI OLE KOHUSTUSLIK. TEE NII NAGU SULLE ON MUGAVAM. SILDID PEAVAD OLEMA HÄSTI LOETAVAD JA TUGEVAD.

KUI SA EI SOOVI SILTE KODUS ASJADELE PANNA, SAAD SEDA TEHA KA KAUPLUSES KOHAPEAL- ANNAME SULLE TASUTA KASUTADA KLEEPSURULLI, KÄÄRID, PASTAKA JA KLAMMERDAJA. RENDIME KA HINNAPÜSTOLIT JA MÜÜME PLASTIKUST HINNASILTIDE KINNITUSRIBASID.

-MILLINE HIND ASJADELE MÄÄRATA?

Hinna määramisel ära palun lähtu sellest kui kallis asi sinule oli või on vaid mõtle- millise hinnaga sa ise oleksid valmis seda ostjana ostma. Poed on kaupa täis ja igal pool on palju sooduspakkumisi. Ostjad tahavad asja, mis on atraktiivne- hinna või millegi muu poolest.
Reeglina lähevad väga hästi kaubaks moodsad, terved, kulumisjälgedeta tuntud kaubamärkidega asjad, mille hind on vähemalt 50% odavam tavahinnast. Kes soovib saada suuremat hinda, peaks arvestama sellega, et kõrgemat hinda maksavad kliendid hooajakauba eest hooaja alguses.
Kui näed, et oled hinnanud oma asjad liiga kõrgelt, saad alati panna oma boksi soodustuse sildi.

-MIDA MÜÜGILE TUUA?

Kirbukas on eelkõige mõeldud enda tarbeks soetatud mittevajalike esemete realiseerimiseks.
Palun ära too meile müüki katkiseid, pesemata ja puhastamata riideid, jalatseid vms.- selliseid ei tahaks ju ka sa ise endale või oma lastele osta.
Väga oodatud on nõud ja muu kodukaup, DVD-d, raamatud ja igasugused originaalsed, vanaaegsed või retrostiilis esemed.
Keelatud on müüki tuua piraattooteid, ravimeid, toidukaupu, alkoholi, relvi jms. esemeid.
Kauba müük ettevõtlusena eeldab ÄR registreeringut- meie müügikohtadele kauba müügiletoojad võivad olla ka äriisikud (sobiv viis oma väikese äri alustamiseks, tutvu kindlasti seadustega).
Eraisikutele on enda tarbeks soetatud kauba müük tulumaksuvaba.
Tehnika müügiletoomisel peab asjale kindlasti olema lisatud dokumentatsioon ja info teadaolevate vigade kohta. Vigase eseme pretensiooni korral esitatakse nõue kauba müügiletoonud isiku vastu. Tehnikakauba müügi korral anname ostjale soovi korral aasa asja omaniku kontaktandmed.

Müügitehingud Kirbukas toimuvad tavajuhul kahe eraisiku vahel, kirbukas on vahendaja rollis ja vastutust ei võta.

-KUIDAS KAUPLUST JA KAUPA REKLAAMITAKSE?

Ole hea ja soovita meie kauplust ka oma tuttavatele, siis saame ostjaid juurde. Kui oled FB konto omanik, siis palun jaga meie infot! Kui oled teinud oma asjadest fotosid, siis on sul võimalus lisada need oma FB kontole fotoalbumisse ja jagada seda albumit meie FB konto lehele (tore oleks kui lisaksid ka toodete hinnad ja kirjeldused ning oma kliendinumbri- ilma hindadeta fotod ei tekita ostjates huvi).
Soovi korral võid panna oma müügisolevatest asjadest pilte ja müügikuulutusi ka netti või ajalehtedesse- lihtsalt lisa oma müügikoha number, meie poe aadress ja lahtiolekuajad. Paneme ka ise paljudest atraktiivsematest müügisolevatest asjadest pilte koos lisainfoga mitmetele saitidele välja ning avaldame reklaame meedias (Päevaleht, Postimees, Mustamäe leht, Nõmme Sõnumid, Keila leht, Saue valla leht, Eesti Ekspress, Linnaleht, Õhtuleht, Kroonika, Nipiraamat, TV kava, Naised, Buduaar, digilehed).
Meie infot avaldatakse ka infotelefonis ning erinevates netikataloogides.
Magistrali Kirbuka info on avaldatud Magistrali Keskuse kodulehel ja reklaamvoldikutes.

-KES VASTUTAB ASJADE SÄILIMISE EEST?

Ükski kirbuturg ei võta vastutust toodete säilimise eest. Kadunud ja katkiläinud asju ei hüvitata. Kui peale müügiperioodi lõppu ei leia sa oma boksist kõiki müümata esemeid, vaata kõrvalboksidesse- tavajuhul leitakse kõik kadunud asjad üles. Ilma siltideta müügisaalist leitud esemed koondame kassasse- küsi kassast ise oma kadunud asju. Väikesemõõdulisi ning väga kalleid esemeid soovitame oma boksi müügile mitte panna- küsige kassast sobivat kohta (koht vitriinis, seinal, vaateaknal erihinnaga kohatasu eest).
Meie kaupluses on salvestav videovalve ja elektroonilised turvaväravad (rendime turvaelemente). Abiks on ka keskuse turvafirma! Eseme varguse korral esitab asja omanik ise avalduse politseile (saab esitada ka meili teel).

-MIS JUHTUB KUI RENTNIK EI TULE PEALE MÜÜGIPERIOODI LÕPPU VASTAVALT LEPINGULE JÄRGMISEL PÄEVAL LÕUNAKS OMA ASJADELE JÄRELE?

Müügikoha leping pikeneb automaatselt peale müügiperioodi lõppu juhul kui klient pole asjadele järele tulnud ja asjade müügist saadud tulu katab müügikoha tasu. Kui asjade müük peatub kuna järele on jäänud vaid sellised asjad, mis ostjatele huvi ei paku kas välimuse või liiga kõrge hinna tõttu, pannakse kaup kokku ja hoitakse 7 päeva. Peale seda asjad enam tagastamisele ei kuulu ja kauplusel on õigus need vastavalt oma äranägemisele kas utiliseerida, annetada või realiseerida ilma raha välja maksmata.

Asjad pannakse kokku ka kliendi palvel või juhul kui samasse müügiboksi on tehtud uus broneering ja rohkem vabu kohti ei ole.

Asjade kokkupanekutasu ja ka ümbertõstmistasu kirbuka töötaja poolt on 5 eur (kokkupanekul lisandub 150 L koti hind 1 eur/tk).
Kokkupandud asjade koti hoidmise tasu on 1 eur/päevas.

Asjade kokkupaneku korral pannakse kokku kõik kliendile kuuluvad esemed tema müügikohal. Kaupluse esindaja ei võrdle kauba koguse vastavust tootenimekirjaga ning müüdud esemete hinnasiltidega. Asjade kokkupaneku korral ei võta kauplus vastutust kauba võimaliku kortsumise, purunemise vms juhtumi eest.

Palume tulla asjadele järele õigeaegselt!

TERE TULEMAST OSTMA JA MÜÜMA!

Broneerimiseks helista 58583488 või saada meil SIIT

Vaata kui palju teenisid teised oma asjade müügiga SIIT  ja SIIT